torsdag 30 april 2015

Ett KAOS jag faktiskt saknar...

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag fick ett tips på en för mig ny utmanings blogg igår när jag kikade in hos ÅsaJ.
Hon hade gjort en tok fin LO till den härliga skissen.



 Jag trodde inte jag skulle hinna göra något till den men kunde inte släppa den ur tanken så ikväll efter jobbet så blev den här till ....


Det blev verkligen snabb scrap på riktigt för jag hade liksom gått och funderat på skissen hela dagen till och från. Dessutom valde jag att använda nästan enbart Washi tejp förutom foto mattan som är ett härligt papper ur mitt "best of Pebbles"  12x12 block.


Sprayade med en Colorbloom spray och gick över med en stencil och infärgnings verktyg på mitt CS först innan jag tejpade min Washi. Sydde några sömmar med symaskinen också. En Tag för min journalling.


Härliga STORA Thickers bokstäver och text från min Dymo apparat till min titel. Trodde aldrig att jag skulle sakna den KAOS som det faktiskt nästan alltid var i äldste sonens rum innan han flyttade för att studera. MEN, det gör jag!!! Saknar honom varje dag och även hans medföljande kaos :)
Är glad att jag hade sinnes närvaro att fotografera det hela innan han packade ihop sina saker och flyttade.... 

Ja det var det jag hade att bjuda på idag!
 Jag hade tänkt visa en annan LO som jag gjorde på träffen i söndags men nu blev det ju lite bråttom med den här då deadline är idag :)

Tack för idag alla som hittade hit idag!

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. Så läcker Anna, vad det är snyggt med svart och en stark färgkontrast och vilka fina Washitejp du har. Gillar din bakgrund också och inte minst titeln! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag är för dina fina ord!! Tack Christel!!! Kram

    SvaraRadera
  3. This is such a cool page! Love the black & white with the pops of green! Thanks for joining us at My Scraps & More Sketches

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!

    Tack för att du delar med dig av detta scrap!
    Det ser super snyggt ut och en sådan underbar kreativ design! :D
    Jätte bra val att använda dig av Dymo tejpen, det komplimerar hela designen perfekt.

    Med varma hälsningar,
    Jesper K
    DYMOSupport

    SvaraRadera