söndag 17 juli 2016

Travellers notebook/Annadori/Bokkort @ En liten butik

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bloggar jag för En liten butik!
Och det med en så kallad Travellers notebook/Fauxdori eller kanske en Annadori :)
Det är en fortsättning på vår bröllopsyra då en liten bok att bevara alla fina minnen från bröllopsresan kan vara bra att ha.
Dessutom kombinerar jag det med Lottas utmaning till oss i teamet att göra ett bokkort och det är ju en sorts bok iallafall tänker jag :)

Här kommer den men hoppa sedan raskt över till ELB bloggen för mer bilder och härlig inspiration.


Det finns som sagt fler bilder på hur insidan ser ut då du kollar in hos En liten butik :)

Ha nu en riktigt härlig dag och var rädd om dig och varandra!

Tack snälla för titten!
Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Åh, en sådan vill jag också göra, härligt med lite ny inspiration och du har gjort det så fint. Nu är det ju nästan så att man kan se fram emot hösten.... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt att du gillar den, blir så glad 😃 Ja gör en det är inte alls så svårt. Och i det marina blocket du fick av mig finns ett "tygpapper" som nog skulle passa utmärkt 😃 Tack snälla du för dina fina ord💚 Kram Anna

      Radera