fredag 15 juli 2016

Love My Woolsocks - Challenge YOUrself

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Dom har en ny utmaning på gång som alltid hos Challenge YOUrself som jag, också som alltid, inte kunde låta bli att göra ett bidrag till.

Det är en härlig skiss och sommartema som gäller.
Jag spegelvände skissen annars har jag varit den trogen tycker jag :)
Sommar temat fick bli mina ständiga följeslagare, även under sommaren, Ullsockorna!!




Ett foto på MIG då jag sitter ute i solen och njuter av mitt kaffe, sommarklädd förövrigt men med ullsockor på!
Jag är en riktig frysloppa, särskilt om fötterna, och jag gillar inte att frysa så därför sussar jag alltsomoftast  kring i mina varma "goa" vänner.
Ja, jag blir ofta lite hånad av nära och kära men det är det värt tycker jag :)

Papper och dekorationer från Maggie Holmes, Bloom serien.


Skissen som jag spegelvände som sagt...







Ja det var det jag hade att bjuda på idag.

Hoppas du får en härlig dag där du är, det ska jag ha för idag är det min 42:a födelsedag så jag ska försöka njuta lite extra idag :)

Tusen tack för titten här idag det gör mig glad!
Kram Anna :)



26 kommentarer:

  1. Anna, this is absolutely gorgeous! I love the photo of you and your wonderful title! I also really like the colors you used and your amazing take on the sketch. Thank you SO MUCH for joining us at Challenge YOUrself this month for the sketch and summer theme challenge! Hooray!

    SvaraRadera
  2. Jag känner minsann fler frysloppor som packar raggsockor på semestern - min make. Grattis på födelsedagen, hoppas du får en underbar dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!! Härligt att jag inte är ensam 😃 Tack för gratulationerna 💕 Kram Anna

      Radera
  3. Oh! This is so funny. I will send you the photo I took only yesterday. But with me it is my Ugg Boots. ALL year, I wear either them or bare feet at home! And I love them....anyways, I digress. That tag? ADORE how you've used it... the butterfly is the perfect touch and draws the eye right in. I adore these sort of 'everyday' pages. So important to record. I'm sure the family will always have a giggle when they see this page!!

    SvaraRadera
  4. Oh gosh! Translator does not like that word. I'm trying to say shipping tag....Ummmm...... The shape behind the 'perfect .... more of this ' writing!!!

    SvaraRadera
  5. Den här är bara helt underbar Anna! Jag kan inte ens förklara hur mycket jag gillar den och den rosa nyansen ihop med grått, såå fint. Fjärilen sitter där helt perfekt, vad du är duktig på detta. Fotona är jättefina dom med. Och du, det där med frusenhet, det är jag det, men jag kan trösta dig med att nu är jag inte alls lika frusen längre, försvann helt efter klimakteriet! Hoppas du har en riktigt fin födelsedag idag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så oerhört mycket min fina vän!!! Jag rodnar av dina fina ord , Tack😊💕 Åhh jag får hoppas på att jag blir lika som du med frysandet !!! Tack jag hade en härlig dag igår ❤️ Kram Anna 😃

      Radera
  6. Those 2 photos are just GREAT! LOVE IT - and your layout is absolutely BEAUTIFUL! LOVE IT! ( and I too always have cold feet and hands!) Thanks for playing along with us at The Challenge YOUrself Blog!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet Sherri!! 💕 I am Happy to hear I am not the only one 😘

      Radera
  7. Lovely page, I really like the fringed paper here.

    SvaraRadera
  8. Beautiful layout and I love those socks! Thanks for joining in at Challenge YOUrself! :)

    SvaraRadera
  9. Love your everyday life layout! Fantastic colors, design and really cute photos! Thanks for playing along with us at Challenge YOUrself!

    SvaraRadera
  10. Anna, I loved your layout, the colors are fascinating, as you played the skit, the Tag I really liked his picture very good. Thank you for participating with us in Challenge Yourself. Kisses.
    Maria Cecilia.

    SvaraRadera
  11. Wool socks and a cup of tea, what more do we want! Beuatifull page!

    SvaraRadera
  12. I can see that you are like me a Tea Team. Love your layout yo give the sketch a nice and fresh interpretation. Thanks for playing along with us at Challenge YOUrself

    SvaraRadera
  13. So pretty! I love your theme too. Thank you for playing along with us at Challenge YOUrself.

    SvaraRadera