torsdag 21 juli 2016

MUMS - CTK Sunday Sketch 7/17

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort en färgglad, mumsig layout till Citrus Twist Kits Sunday Sketch 7/17.
Det blir ett av mina bakverk igen som får en egen sida.
Man måste ju passa på att föreviga dom få gånger jag tar mig tid och bakar :)
Jag älskar att fika godsakerna men scrappar ju hellre dom småstunder som bjuds.
Nu blev det ändå av och idag är det "Kärleksmums" på agendan.

Håll till godo...


Visst är det lite passande med titeln "mums" på denna? :) 
Mums, för att det är gott och med lite engelsk touch blir ju mums=mammas.
Alla papper och dekorationer är från mina CTK-kit från april-juni.
Nu väntar jag otåligt på mitt juli-kit som borde komma när som helst.


Skissen, som jag vred lite på...






Jag avnjuter ju gärna min lila godbit tillsammans med en kopp gott kaffe så därför passade den här lilla skylten perfekt. Den kommer från ett bonus ark med olika skyltar och textremsor som kommer med i varje månads kit.

Ha en skön dag där du är!
Här har vi en underbar Svensk högsommardag så vi njuter i stora drag!

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar