tisdag 5 juli 2016

DT-premär och Sommarutmaning nr:1 hos Veckans Skiss

Hej!

If  you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag gör jag min DT-premiär hos härliga Veckans Skiss i samband med att Sommarutmaning nr:1 publiceras.
Det känns lite speciellt ,väldigt roligt och så är jag en smula ( jätte) stolt faktiskt.

Nästa tisdag presenteras  utmaning nr:2  och sen har ni gott om tid under sommaren till och med den 8 augusti att tolka båda utmaningarna och länka dom till oss på Veckans skiss.

Ser verkligen fram emot era härliga alster för ni hänger ju på, Så Klart!! :)

Här är min tolkning...


Vår små skruttar förra sommaren med "Bena Fulla Med Spring".
Jag tog en strof ur Idas sommar visa då det är en liten twist med till skissen att inspireras av en typisk sommar sång.





Hoppa nu genast över till Veckans Skiss bloggen och kolla in skissen.
Det kommer absolut att sätta igång pyssel kliandet i fingrarna ska du se :)

Tusen tack för titten !!
Kram Anna :)




4 kommentarer:

  1. Ingen dålig premiär det där, så fin layout med de härliga chevronerna, det glada fotot och läckert val av sångtexten. Jag gillar alltihop! Tack och kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack tack snälla du!!! Så glad att du gillar den💚 Tacksam för all uppmuntran du ger mig💚 Tack och kram tillbaka 😃

      Radera
  2. GLORIOUS! Stitched chevrons.... you've got me with those. And I ADORE your paper layers behind the photo...totally YUM from me!!

    SvaraRadera
  3. Thanks so much My dear friend 💕

    SvaraRadera