tisdag 16 maj 2017

Try It Tuesday - Paper Issues

Hi sweet friends!

Today Amanda introduce another new, fun and super inspiring challenge at Paper Issues, it's called Try It Tuesday.

This month we're playing with water. Use washable markers, gelatos or even stamp pads and ink and add water. Watch them react, tilt your page and watch the colors run!

I used my Distress Crayons and lots of water.
Note to self: remember to prepare your  background paper with some gesso ( I used some clear gesso)

Here's my take...



Papers from Crate Paper Cool Kid and Cute Girl collection, and Dear Lizzy Saturday collection. Puffy stickers from the Cool Kid line. I think they worked perfectly together :)




If you want or NEED anything, maybe some lovelies from Crate Paper or Dear Lizzy, from the PI store please use Code ANNA for 20% off your entire order.



Many thanks for stopping by!

Take care <3 

Hugs Anna :)






2 kommentarer:

  1. Så många roliga utmaningar, så roligt att få se allt du gör som designer där. Jag är så imponerad, du behärskar allt. Denna är ju så läcker precis som alla du gör. Allt du sätter dit blir så bra, balanserat och fint. Och vilken härlig fotorad på din goe glade Arvid! Nu får jag väl snart försöka mig på något haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack finaste du!! Min allra bästa coach 💚 Vad vore jag utan dig !!!?? Du lyfter mig alltid!! Ja häng på vettja, detta passar ju dig!! Kör på med lite mist och vatten eller så!! KRAAM

      Radera