måndag 15 maj 2017

New Issue - Paper Issues

Hi !

This time it calls, Mom-o-grams , jump over to the Paper Issues blog for more information and inspiration.

Here's my take..


This is my beloved mum and me <3
I took a selfie of us at her new apparment, love her so much.

I've used Dear Lizzy, Documentary and a few lovely free cut files from the PI store.





Cant't wait to se what you make!

If you want to grab some lovely Dear Lizzy things or anything else you may need code ANNA for 20% off your entire purchase.



Thanks for stopping by , it means so much to me <3

Take care, see you soon!

Hugs Anna :)




6 kommentarer:

  1. Underbart foto på dig och din mamma. Du är så lik henne. Layouten är också jättefin och härligt färgglad. Passade er perfekt! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Du gör mig så glad med dina fina ord!!! Jo jag är visst rätt så lik min mor❤️ Kram fina du!! 😍

      Radera
  2. Svar
    1. Aww!!! Thanks heaps sweet Stacie 😍

      Radera
  3. Nu ligger jag efter här haha! En till helt fantastisk layout med ett sådant kärt foto av dig och din mamma. Så läckert alltihop och jag blir så sugen på att sätta igång med mina hopplösa projekt. Tack för att du inspirerar så mycket! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack allra finaste du❤️❤️❤️ Tack för att du inspirerar och uppmuntrar och peppar hela tiden!!! Du är bäst!!! KRAM

      Radera