fredag 13 november 2015

ScrapMuch? - Sketch-y Friday with team A

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Äntligen FREDAG igen!!

Och en helt ny skiss hos ScrapMuch? Tjohoo!! :)
Alltså Laura gör ju alltid snygga skisser men den här gången har hon överträffat sig själv.
Den är så otroligt fin tycker jag...


Håller ni med mig?!

Så här tolkade jag den...


Det blev en ganska clean tolkning med ett vintrigt tema.
Det är bra vackert med en gnistrande vinter dag också, hoppas vi får en sån vinter i år...


Glittriga sjärnor i turkost från mina gömmor, glömt varifrån tyvärr..


Titeln är utstansad med en die ur ett set med flera ord.
Pappren är ur ett 6x6 pappersblock som heter "Jack Frost"


Snöflingorna är även dom dies.
 Har ett set med tre stycken i olika storlekar från Uniqo Studios (tror jag dom heter) 
Sytråd och lite stänk med en silvergrå colormist fick det också bli :)

Nu är jag spänd av förväntan hur du tolkar den här snygga skissen!!
Hoppas du får lite tid för scrap i helgen :)

Tack för titten!!

Kram Anna :)



8 kommentarer:

  1. Woow, säger jag bara, såååå vackert, allt, både färger, komposition, fotot, det får mig verkligen att längta efter snö. Jag sitter här och gapar och min scrapplats känns "far away" samtidigt som jag genast måste kasta mig dit........haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Jag ser fram emot att få se din tolkning! Med eller utan snö :-) kram

      Radera
  2. Håller med Christel, WOW så läckert krispig den här är! Gillar den verkligen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå!!! Jag blir så glad att du gillar den :-) Tack snälla söta Du ♡♡♡ Kram

      Radera
  3. It is a gorgeous page....so crisp and white and clean looking. The pop of the aqua star is such a gorgeous finishing touch. You really do have your 'scrap on' at the moment. LOVING your work ~ no surprise there;)!!!!

    SvaraRadera
  4. This is beautiful, Anna! Love the blues against your field of white, and the duplicated and layered photo is so fun!

    SvaraRadera