söndag 22 november 2015

In The Scrap - November utmaningen

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har följt en spansk blogg som heter In The Scrap ett tag och har flera gånger tänkt göra något till deras utmaningar men av olika anledningar har jag inte hunnit innan deadline.
Men nu är det dags, premiär alltså för mig hos härliga In The Scrap !! :)


Fotot är på Arvid i höstas då vi tog en snabb tur till stugan i Fjällnäs. Det blev inte ens ett dygn men vi hann ändå med massor och njöt i stora drag av miljöombytet i vardagen. Vi gick ner till sjön och Arvid satte sig precis vid vattenbrynet och tittade på när pappa kastade lite med sitt kastspö. Tur att han hade vattentäta byxor även om dom är efter storasyster och är knallrosa. Syns ju inte här tack och lov då jag valde ett svart-vitt foto :)



Den härliga skissen..




Närbilder....


Ljuvliga detaljer i guld, mums!!


Lite sytråd i vanlig ordning :)
 Och några stämplade ord från set lilla stämpel kitet som kom med månadens kit hos CTK.


Alla papper är från Citrus Twist Kits October Main och Add On Kit. 
Titeln och detaljerna i guld är Thickers som jag köpte till den här månaden i CTK shoppen då jag hade vunnit en rabatt kupong där.

Hoppas helgen varit bra för er !!
Vi har haft en hel mysig helg med HELA familjen med alla barnen hemma för en gångs skull<3
Det, toppat med "kompis-kalas-premiär" för Astrid och hemma seger för vårt älskade bandylag här i Edsbyn gör ju inte saken sämre precis :)

Ha en bra dag där ni är!!

Tack för att du tittade in, vi ses snart igen hoppas jag :)

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Vilken läcker layout, jättehärlig på alla sätt, gillar den där "stilen". Riktigt fin blogg med många fina tolkningar där, tack för det tipset. Synd bara att det inte finns någon översättning, eller? Fast å andra sidan ser man ju skissen. Så roligt att du har haft en fin helg, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! Ja den är mysig den bloggen. Jag klickar på den panelen längst upp på skärmen längst uppe till höger på översätt sida eller nåt... men jag har ju inte en Mac...
      Kram :-)

      Radera
  2. Sounds like a fabulous weekend! And your page...ooooh lah lah! Totally LOOOOOVE! That portrait of your little man, it is beautiful & I really like the words stamped on the page like that. You are so BRAVE to do that! I would smudge them then have to cover them up!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes the weekend have been just Great! !! Oh thanks so much Lizzy:-) Always so positive!!! Anna xo

      Radera