måndag 16 november 2015

November månads tävling hos Hobbyworld

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det pågår en tävling hos Hobbyworld även denna månad.
Det är en härlig skiss du ska tolka och jag gjorde det i form av ett julkort :)


Skissen som Malin har ritat...


En liten närbild på snöstjärnan...


Jag har stansat ut en snöstjärna ur craft pappret med en die och monterade negativet på ett vanligt vitt CS.
Stämplade "julekram" och embossade det med vitt pulver.
 Sydde ett par varv med symaskinen och några paljetter i silver.
 Ganska rent och enkelt, ganska skönt ibland :)

Hoppas din dag varit bra där du är!!

Tack för att du tog dig tid att titta in hos mig!!

Kram Anna :)




10 kommentarer:

  1. Vackert och vilsamt kort med en sån fin textstämpel! Och vad fint du fotat det med de frostiga löven som underlag, din påhittighet lyser alltid! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ♡ Man får vara påhittig nu när det blir mörkt så tidigt därför gick jag ut för att fånga dom sista ljusa minuterna :-) Men det blev lite mysigt med frostiga Syrén löv som fond :-) Ha en bra dag! Kram

      Radera
  2. Du har gjort ett fantastiskt fint kort, helt i min smak med den rena enkla stilen. Underbart!
    Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

    Hälsningar
    Helén

    SvaraRadera
  3. Så snyggt med kraft och vitt och stygnen runt om!! Läckert!

    Tack för att du deltar i Hobbyworlds novemberutmaning!

    Kram
    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  4. Bara såååå fint. Kraft och vitt är snyggt!


    Roligt att du är med i Hobbyworlds utmaning denna månaden.
    Kram Katja/Mezzanotte

    SvaraRadera
  5. Såååååå effektfullt! Love it!

    Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld och tolkade min skiss. :)

    Mvh Malin

    SvaraRadera