måndag 2 november 2015

I Am so THANKFUL- GD hos Lasting Memories i November

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja då var vi hemma igen efter en helt underbar resa "overthere" :) 
Så nu är vilan slut både för er och för mig, haha!!

Jag hade turen att bli vald att vara Gäst Designer hos härliga Lasting Memories nu i November.

Kika in och inspireras och häng på i deras inspirerande och roliga utmaningar!!

Temat för månaden är THANKFUL.

Just den här veckan är det den här utmaningen som gäller...


This weeks challenge is to "List 5 Things You Are Thankful For" 

Så här tolkade jag det hela..


Underbara papper från Simple Stories " I Am". Siffror från Thickers "Amy Tangerine".




Ja det var det hela för just nu!!

Hoppas ni hänger på nu mina kära scrap vänner därute :)

Tack för att du hälsade på en stund idag, det gör mig glad!!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Ååhh, grattis till din välförtjänta GD uppdrag (igen)! Snart får alla slåss om dig! Och så bra du gjort denna layout, jättefin med bra saker att vara tacksam över. Fint foto på dig också. Tack för att du ger mig inspiration igen, Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du är gullig som alltid!!! :-) Nä det lär nog inte bli något slagsmål om mig inte :-) Men det värmer att du säger det :-) Tack!! Det är jag som får tacka för inspiration att våga sätta mig vid scrapbordet igen efter två veckor :-) Kram

      Radera
  2. Lovely to see you as Guest DT for the month! Really looking forward to see your next pages! This one is a beauty! The numbers and 'thankful' journaling looks fabulous across the page like that!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much my friend!! You make me smile from ear to ear :-) Hugs Anna

      Radera
  3. Thanks for Guest designing with Lasting Memories. Love your creations. The journaling popping off the page like that is amazing. I love love love it.

    SvaraRadera