måndag 15 februari 2016

Mid month reveal at the ARTastic Challenge blog

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer mitt inspirations bidrag för månadens utmaning hos ARTastic.
Vi har alltid en inspirations dos den 1a och en den 15e varje månad :)

Det är en härlig målning där du kan inspireras på många sätt.
 Kriteriet som måste vara med är färg , mist eller annat färgmedium på något sätt.
Berätta vad som inspirerade dig!!


Jag föll ,som ni som känner mig förstår, för dom klara härliga färgerna och för den lite färgstänks liknande effekten.


Fotot är på vår lilla Arvid förr förra sommaren då han klättrade upp på deras lekbord ute och intog en cool posé :) 



Åh, vad jag gillar dom här liksom ärliga klara färgerna!!

Ja det var min tolkning!!
Nu ska det bli jätte roligt att se hur du tänker och gör till den här utmaningen!
För ni hänger väl på ?! :)

Tack för titten idag!!

Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. Åh, jag har tolkat den och blivit klar idag, det ångrar jag nu haha! Vilken fantastiskt fin layout du gjort där, älskar din bakgrund, så läcker. Och vilken pose han har, din Arvid! Så inspirerande! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du ska inte ångra nåt alls den är säkerligen alldeles underbar och dina tolkningar är alltid omtyckta av teamet ♡ Tack för dina goa fina ord !! Värmer så mycket!! Ja han ser för härlig ut där på bordet, så nöjd och stolt med sig själv :-) Ska bli så kul och spännande att se din tolkning du gjort! KRAM

      Radera
  2. Those cool circles with that YUMMY stenciling inside....sit so well besides your super cool 'dude'...what a fabulous pose Arvid is holding!!! I sooo prefer to look at LOs on the blog. You can see much more of the detail in the work....this is gorgeous!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you <3 Yes I do agree with you, I also prefer to look at the LO's on the blog :) And I do really like close ups, I have lerned so much in that way :)

      Radera