onsdag 24 februari 2016

CAS(E) this Sketch #160

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort ett par kort till skissen som är uppe hos CAS(E) this Sketch.
Av någon anledning är det sällan jag gör bara ett kort när jag börjar på...
Jag fick flera ideér som jag ville testa så det fick bli åtminstone två varianter.

Här kommer det första :)


Jag har stämlat med olika breda washi tejper och några olika färger av mina "Distress" dynor.
Stansade ut "thanks" med min Cuttlebug och färgade in den i gult.

Skissen ser ut så här..



Det blev ett färgglatt kort kan man väl säga :)
Jag blir så GLAD av dom här färgerna!!

Det var ett av korten!

Tack för titten snälla du!!
Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Gillar färgerna och din braiga idé att använda tejp att stämpla med. Du är så klurig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sagt så är det ju du som är gullig! TACK ♡ Kram

      Radera
  2. Vilka härliga färger i detta, jag blir så GLAD! Superidé också! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Ja det här väl "våra" färger det Christel :-) Kram ♡

      Radera
  3. Oh, I love your fabulous take on the sketch!

    SvaraRadera
  4. Wonderful take on the sketch--I love the color combo, too!

    SvaraRadera