onsdag 17 februari 2016

3 to Inspire - Citrus Twist Kits

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer en färgglad tolkning av veckans 3 to Inspire hos Citrus Twist.
Jag lyckades trolla lite med en massa spill bitar för att få ihop det :)

Here are your prompts this week!

1. frame it - use die-cut frames or make your own with patterned paper
2. ink it - add ink splatters in any colour
3. repeat stamping - stamp the same word at least twice


Foto på Astrid som somnat PÅ pappa i soffan vilket faktiskt händer lite nu och då :)




Papper ifrån alla möjliga spillbitar från mina Kit, så även med dekorationerna.

Och jag har fått med mina tre punkter, Ram runt fotot, En massa Färgstänk i olika färger och flera ord som är stämplat minst två gånger.


Ja det var vad jag hade för idag :)

Tack för att du hälsade på hos mig !!

Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Ljuvligt fint med de "pastelliga" färgerna och färgstänken - love it!! :D
    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!!!!! Du gör mig så GLAD ♡ KRAM :-)

      Radera
  2. Åh, så enormt fin, bara så bra, en riktig Annalayout! Jag älskar verkligen allt i den. Och vilken "kär" dokumentation. Nu finns den kvar på min näthinna denna härliga torsdag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du gjorde just det till en härlig torsdag ♡ Tack du är så gullig! Kram

      Radera
  3. Tycker att du fixade "läxan" galant. Många fina papper i härliga färger också. Det är ju så skönt att somna i soffan... och det går ju bra så länge man inte är för tung för att bäras till sängen ;) Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du bara visste hur glad jag blir ♡ Tack snälla rara du!! KRAM

      Radera
  4. NO! Seeing your LO is PURE BLISS!!! LOOOOVE that photo...the banners up top the stitching and most of all those gorgeous splots of inks.....back to what I think of as your MOST inspiring type of page. LOOOOOOOOVE. And that's putting it mildly!!

    SvaraRadera
  5. Gorgeous page Anna, just how I love to create layouts too... using up the last of all delicious morsels and leaving nothing to waste! As always, your page made me smile :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. THANKS a lot sweet Karen <3 YOU make ME smile !! Anna xo

      Radera