onsdag 13 maj 2015

Paper Camellia skiss utmaning

Hej!

If you dont't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag hittade en mysig skiss hos Paper Camellia här om dagen som såg ut att behöva tolkas :)


Jag plockade fram mitt 12" pappers block från DCWV "Chick Chat" och några foton på min älskade mamma och våra två yngsta barn. Jag hittade en titel på en LO som jag föll pladask för så den liftade jag till min LO här. Du hittar den HÄR om du vill se den.


Ett sådant där vardags ögonblick jag ville bevara då barnen kryper upp och myser hos mormor.
Foton där kvinnan som gav mig liv för drygt fyrtio år sedan sitter med två av dom barn jag sedan fått nåden att ge livet...Episkt ögonblick...
Därutav titeln som på svenska betyder ungefär "dom som är före och efter mig".


Tre olika alfabet till min titel. Det svarta är Thickers "daiquiri" dom andra två är ifrån Webster Pages.


Text stickers från Heidi Swapp.


Cirklarna är present snöre från IKEA. "The Best" skylten är från ett klippark ur blocket.
Enamel dots från två olika förpackningar från MME.

Ja det var vad jag hade för nu.
Tack för att du hälsade på hos mig :)
Hoppas vi ses snart igen!

Kram Anna :)











7 kommentarer:

  1. Underbar!!!! Verkligen en jättefin LO med fina ord och tankar :D Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina ♡ Dina uppmuntrande ord betyder mycket för mig! !! Kram :-)

      Radera
  2. Så himla fint och en underbar tanke. Fina papper och snyggt med de utstansade stjärnorna. Roligt att se fotona också, härliga! Och vad du är produktiv, fattar inte hur du hinner med småbarn och allt. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja, alltså det är jag sorry!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :-):-):-) Ingen fara alls! Tack snälla för dina fina ord dom värmer gott!!! Kram

      Radera
  4. Love this layout. Thank you for taking part in our sketch challenge.

    SvaraRadera