lördag 2 maj 2015

CAS(E) this Sketch #121 - no2



Hej!

If you dont use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja som sagt jag har hittat till CAS(E) this Sketch och föll pladask för deras skiss för veckan.



Här kommer mitt andra kort i raden så att ordnings följden blir 1 2 3 när alla är inlagda :)


Ett prickigt papper i rött och vitt kan också bli CAS om designen i övrigt är clean. Pappret är ur "Best of Pebbles"


En fin tag stämpel från Stampin Up som jag stämplade på Vellum och sedan embossade med vitt embossing pulver.

Ja det var tvåan det, snart kommer det första och sista i raden...

På återseende!

Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. Också fint såklart, jag får nog lägga den skissen till handlingarna, så fin. Hur stämplar du på vellum? När jag försöker blir det bara kladd som det lätt blir när jag håller på.... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den här skissen är en bra grund även om du vill dekorera mer. Bra att ga i handlingarna som sagt. Just här stämplade jag med genomskinlig embossing dyna. Men annars hade jag nog använt versa color och inte en distress. Men det är ju lätt att det glider. Man får andas djupt och ta det lugnt :-) kram

      Radera
  2. Another wonderful take on the sketch!

    SvaraRadera