lördag 31 augusti 2019

CTK - August - 3-To-Inspire

Hi sweet friends!

Yay! It's Saturday, the best day of the week if you ask our youngest son sice we have some cozy family time with a movie and CANDY!! on Saturday evenings.
Actually it's kind of my favourite too, I love candy and I LOVE family time!

Enough babbling, I'm popping by here just to say hi and also to let you know that I'm up on the Citrus Twis Kits blog today sharing this month's last 3-To-Inspire Challenge.
Be sure to head over there and play along with me!





Thanks for stopping by! Anna xo

2 kommentarer:

  1. Du milde vilken layout, du bara går vidare mot nya höjder medan jag kämpar på i det gamla träsket haha! Jag älskar denna också! Du är så bra! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du går ju från klarhet till klarhet!! Jag tycker det är jag som är i mitt lilla träsk ja’😅🙈 Sömmar och colormist liksom alltid🤪
      Tack ändå för dina hejarop och fina ord!!! Stor kram 💚💚💚

      Radera