måndag 3 oktober 2016

CASology CUTE

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort två kort till veckans utmaning hos CASology som jag nu fick väldigt bråttom att publicera då deadline är ikväll!
Är huvudet dumt får kroppen lida heter det ju....
Så nu pepprar jag med en rad inlägg här idag, "VARNING" ;)

Ok, här kommer mitt första kort för veckans Cue card "CUTE"
Som så ofta håller jag mig till det enkla och rejält CAS när det gäller kort.


Textstämplar från mina tidigare CitrusTwist Kit och ett enkelt men lite coolt orange enamelhjärta från Bella blvd IllustradedFaith "She Blooms".



Ja det var det första kortet, återkommer strax med nummer två :)

Tack för titten!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Så sjuuuukt snyggt!! Ett litet mästerverk i sin vackra enkelhet! Love it!

    Kram,
    Tett

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad var ordet nu igen.... Just!!! Egoboost!!! 😍 Du gör mig så GLAD Jeanette!!! ❤️ Tack !!!! Kram Anna

      Radera
  2. CAS perfection, Anna! Thanks for playing along with us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! ❤️ Thanks so much sweet Jacquie!! Anna xo

      Radera
  3. Svar
    1. And you melts my ❤️ Thanks!!! Anna xo

      Radera