söndag 16 oktober 2016

ARTastic October midmonth Reveal

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Ja då har vi redan kommit till mitten av oktober och då bjuds det på mer inspiration för månadens utmaning hos ARTastic.

Den här månaden går i Rosabandets tecken och dess kamp mot bröstcancer därför är kriteriet just att använda färgen rosa.

Jag gjorde en nästan helt rosa "girlpowerlayout" med vår äldsta dotter och mig själv. 



Ett svartvitt foto och sen öste jag på med en massa rosa och bröt av med lite trädekorationer.

Som vanligt så har vi en härlig bild eller målning att inspireras utav också.
Jag inspirerades av rosorna och så naturligtvis färgen ROSA!!






Hoppas ni är många som känner er sugna att gör en egen tolkning nu.
Hoppa med mig över till ARTastic's egen blogg för ännu mer inspiration och information om utmaningen.

Tusen tack för titten här idag!
Kram Anna :)


6 kommentarer:

  1. Totally gorgeous. Love your work Anna <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh!! Karen you are the most lovely girl!! Anna xo ❤️

      Radera
  2. Alltså, nu dööör jag, så helt ljuvlig, älskar den (trots att den inte ens är i annan färg haha). Och fotot, så fina ni är, jag börjar nästan gråta. Kraam till dig fina du som lämnar så mycket inspiration och glädje!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh!!! Du är så gullig!!! Tack snälla söta rara du! Du bara lyfter mig massor. Tack❤️ Kram Anna

      Radera
  3. This is such a creative page! Love the way you've cut the pink sunbeams paper & popped your journaling in there. And how the stars reinforce the theme! Most of all, that photo of you two....adore it:):) Corker of a page!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much my dearest Lizzy ❤️ Anna xo

      Radera