onsdag 8 juni 2016

Step by Step @ ARTastic a' la Anna

Hej!

If you don't use Swedish please use the tanslate tool at the right column :)

Idag är jag uppe på ARTastic bloggen med en enkel Step by Step för min inspirations layout nu till juni månadsutmaning.

Kika in en sväng tycker jag :)


Nu ska jag sätta fart med dom sista förberedelserna för studentkalaset för vår fina Martha som tar studenten idag!!
Härligt, Spännande, Stressigt, Sentimentalt och alldeles underbart <3

Tack för titten!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Oooh! That's exciting that Martha is graduating - worth many celebrations. CONGRATULATIONS to her!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes it is !!! Thanks my sweet friend♡

      Radera
  2. Wow, så jättefin! Kul att få se steg för steg hur du gör....även om jag suttit bredvid när du skapat, så hinner man ju inte se alla steg. Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, du gör mig så glad. Nä man hinner ju inte se vad alla gör för fint när man är på träffar. Kanske skulle åka på en träff och bara gå och titta på alla! !:)

      Radera
  3. Jättebra gjort Anna och roligt att ta del av, den är så fin den där layouten! Hoppas du får sova ut idag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så gullig! TACK ♡ Jobb och dagis idag igen men dom små liven sover ju iallafall inte längre än 6.30 ändå :) Men snabbare än man anar sover dom mer än man önskar då dom blir tonåringar; ) Kram

      Radera