torsdag 30 juni 2016

En rad av Vallmo - CASology

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer mitt andra kort i min "CAS flow" serie sen igår eftermiddag.
Den här gången med en rad av Vallmo blommor i svart vitt.
Gick igång rejält då jag såg veckans utmaning hos CASology :)


Enkelt med bara en stämpel för blommorna och en text stämpel.
Jag gjorde ett likadant men där jag färglade några av blommorna som kommer senare någon dag.
Kunde inte välja så då får båda vara med.


Tack för att du tog dig tid att hälsa på här idag det gör mig glad.
Ta väl hand om dig!
Kram Anna :)


10 kommentarer:

  1. Kanonsnyggt!!
    Var kommer den vackra vallmostämpeln från?
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara du❤️ Den kommer från Marianne Design. Är ett gäng fjärilar med också. Den har nr. CS0927 Kram

      Radera
  2. Vackert, vackert och så fin textstämpel! Nu har du fått mig att testa haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min fina vän ❤️ Härligt Christel!!! Gört!!! KRAAM

      Radera
  3. So pretty and perfectly CAS! So glad you joined us at CASology this week!

    SvaraRadera
  4. Hey Anna!! Such a pretty and elegant card in black and white. What stamp set is this? Thank you so much for playing with us this week at CASology.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!! Thanks so much sweet Kymona! This stamp set comes from Marianne Design , no CS0927. Anna xo 💕

      Radera