måndag 2 november 2015

Nu är jag tjatig....

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Som sagt, nu är jag tjatig och kommer med ett andra inlägg samma dag !!
Men det får ni leva med nu när ni fått vila från mig i nästan två veckor :)

Det är ju så att det är deadline för Veckans Skiss idag och det var först idag som jag hade tid att 
sätta mig vid scrap bordet sedan vi kom hem tidigt på lördag morgon från USA.
Och ni som känner mig vet att jag ogärna missar Veckans Skiss så det prioriterades högt idag innan jag börjar jobba imorgon :)
Hann klart så jag med nöd och näppe fick bra foton i ok dags ljus...så ursäkta skärpan och ljuset på fotot....

Den här veckan är det dessutom en scrap vän, Maria, som gjort skissen :)

Här kommer min tolkning...


Papper och die cuts från mina September kit från Citrus Twist. Sprayade med en ljust turkos ColorBloom Spray på mitt bakgrunds papper och sydde lite (förvånand va?) med en orange/röd tråd på symaskinen.


Stämplade med en text stämpel från Septembers Main kit på mitt foto.
 Använde en svart StazOn dyna som lämpar sig bra att stämpla på foton och andra mer glatta ytor.

Marias snygga skiss...


Ja men då så ska jag väl ge mig med bloggandet för idag iallafall ;)

Tack igen om du orkade kika in en andra gång idag :)

Ha det gott!!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Jaaa, tjata på du, jag njuter av dina layouter och denna har du ju gjort så bra med en härlig liten pojke med fart i kroppen. Fiffigt att bara placera ut tagen också hjärtan och symaskinssöm som pricken över i:et! Tack för att du hann vara med hos VS! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att någon gillar mitt tjat :-) Tack!! Ville inte missa mer än en VS liksom :-) Det är som att komma hem där hos er ♡ Kram

      Radera