onsdag 11 november 2015

Mera ROSA !!

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Som sagt jag fortsätter min ROSA bana även idag men nu till månadens utmaning hos CiLi in Papers.
Du ska göra ett julkort i svart+vitt+ en valfri färg dessutom ska det ingå något du vanligtvis inte skulle använda...hmm!!
Tänka, tänka, tänka..............

Det slutade så här!!



Det svart-vita ser ni ju och min valfria färg är skarpt ROSA!! Och just färgen SKARP ROSA är också den detalj jag INTE vanligtvis skulle välja på ett julkort :)
Men det blev ju effektfullt om inte annat :)
Granen, ni ser att det är en gran väl ;) har jag ritat på frihand efter ett kort jag såg på Pinterest.
Du hittar det HÄR om du vill kika :)

Jag hoppas, som jag brukar säga, att jag gjort min läxa rätt nu !!
Än finns det gott om tid för alla att hänga på i den här utmaningen, kika in hos CiLi in Papers och läs mer vad den går ut på.

Tack snälla du för att du kikade in hos mig idag!!
Ha det gott!!

Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Detta blev jättefint, nu blev jag sugen på att fundera ut något, lite klurigt det där och du löste det suveränt som vanligt. Du är stadig på handen, snyggt! Ha en trevlig kväll nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack !! Vad roligt att du gillar mina tokiga idéer :-) Det var lite klurigt så jag hoppas jag tänkt rätt :-) Jag är inte stadig på handen annars men lyckades hyfsat nu iallafall :-) Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Men STOR kram på dig!! Jag blir så GLAD :-)

      Radera
  3. A very unique and cute Christmas tree. Very pretty.

    SvaraRadera