torsdag 6 augusti 2015

My Creative Sketches - July Sketch

Hej

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Hoppas allt är bra med er?! 
Det är ju torsdag så snart är det helg igen för er som börjat jobba efter semestern :)

Jag har, som jag brukar, gjort en tolkning av månadens skiss hos My Creative Sketches. 
Börjar bli några månader som jag följt dom nu, kan varmt rekommendera dom :)

Så här ser min tolkning ut där jag bland annat har inspirerats av ett kort av Nicole Nowosad .


Jag har som jag ofta gör, tror jag i allafall ;) , följt skissen troget.

Papper från "Best of Pebbles". Några Chipboard stickers från Becky Higgins och Titel bokstäver från Thickers "homestead". Några Enamels från olika märken och några stänk med en svart ColorBloom Spray. Ja... symaskins sömmar lite här och där också :)

Den härliga skissen.... 


Detaljer.....





Fotona är på vår yngste son som älskar att leka med bilar. Han hittade dom här bilarna när vi tidigare i sommar var på dop kalas för mitt syskonbarns dotter. Det blev många tårar när han sedan insåg att dom skulle lämnas kvar då vi åkte hem... Pojkar är nog alltid pojkar ?!

Det var vad jag hade på hjärtat just nu, hoppas vi ses snart igen :)

Tack snälla du för idag!

Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Helt underbar!!! Älskar, som du ju vet, dessa härliga papper ;-) Du och dina fina alster gör så att jag längtar hem till scrapbordet. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå♡♡♡♡ Gulliga Söta Du!!!! Det behövde jag höra nu :-) KRAM

      Radera
  2. I so agree - boys are boys. We don't do the 'gun' thing here.....but somehow, Lucas has discovered you can hold out your finger and go 'bang, bang'!! I'm sure girls don't do this as much :) Poor boy, having to leave those trucks behind. A life lesson there:) Looooving that circle with the 'wedges' - it looks brill! And I really enjoy the little touches you add. The placing of the staples. The words that fit:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks my dear friend :-) You always brightens my day up ♡ Hugs Anna :-)

      Radera
  3. En sån härligt glad layout! Färgerna och prickarna också det fina fotot! Man kan bara erbjuda olika leksaker till barnen och sedan väljer dom och deras specialintresse märks fort. Något konstigt är det haha! Åh, vad jag längtar efter att scrappa nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christel:-) Ja nog märks det vad dom är intresserad av tidigt allt :-) Vet du jag längtar efter att få se dina LO!!! Kram

      Radera
  4. Lovely layout. I like how you turned the sketch sideways. Thanks for playing along with us at My Creative Sketches!

    SvaraRadera