tisdag 25 oktober 2016

Veckans Skiss # 127

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Då har vi en ny tisdag och därmed en ny skiss hos oss på Veckans Skiss.
Det är min scrapvän Maria som ritat den härligt inbjudande skissen.
Hoppa sedan över till Veckans Skiss för att se skissen och få en massa härlig inspiration.

Så här ser mitt inspirations alster ut...


Det blev ett kort den här veckan.
Jag har faktiskt följt skissen troget som alltid men skalat ner den lite eftersom det är ett kort.
Washitejpen representerar dom horisontala linjerna och dom tre stjärnorna är dom tre rutorna. 
Och så titeln som jag flyttade ihop lite mer mot centrum.
Det är egentligen bara hörnen som inte är helt med men med lite vilja kan man se dom då jag monterade  min kortpanel på kortbasen med 3d-tejp.
Då blir det ju som inramat liksom.


Nu är det din tur att tolka!
Ser framemot att se hur du tänker kring skissen.

Tack för titten idag!
Ha det gott där du är kära du.
Kram Anna :)




4 kommentarer:

  1. Alltså, sååå snyggt! Silver är så fint ihop med grått och blått och säkert med andra färger också när du är i farten! Jag har också en believestämpel och den satt jag länge med i handen igår, men fick inte riktigt till det. Tack! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack tack fina du!! Du vet vad jag behöver höra du❤️ KRAAM Anna

      Radera
  2. Wow Anna... beautiful detail and composition... but still CAS!

    SvaraRadera