söndag 9 oktober 2016

CASology - Support

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Det har varit lite tyst här några dagar som ni kanske märkt :)
Så pass tyst att folk börjat undrar om det hänt något, haha ;)

 Faktum är att jag har försökt hinna göra undan en rad dt-uppdrag innan vi om några veckor åker till våra kära vänner i USA.
Men dom grejerna kan jag ju liksom inte visa här än :)

Igår tog jag mig ändå lite tid att göra ett kort till veckans utmaning hos CASology.
Jag hade sparat negativet till en luftballong som jag stansade ut till ett av förra veckans kort och då fick jag en ide' till ett kort där jag använder den.
Den var ju så fin tyckte jag så den förtjänade att få ett eget kort och inte slängas bort.



Ett kort att skicka till någon för att visa omtanke och att man bryr sig liksom <3


Här ser man att det faktiskt skimrar lite på motivet som jag medvetet inte fäst helt och hållet ända ut i kanterna för att på så sätt få mer liv i kortet trots att det ändå är ett CAS kort.
Jag har färgat in pappret med det utstansade motivet med Distress dyna, vatten och en smula Perfect Pearl på en plastficka och så "smooshade" jag pappret lite slarvigt i färgpölen tills jag var nöjd :)




Hoppas att du har haft en bra och skön helg och att du laddat batterierna för en ny vecka med alldeles nya möjligheter.

Tack för titten här idag!
Kram Anna :)



10 kommentarer:

  1. Ja, jag blev ju lite orolig där, du brukar liksom inte hoppa så många dagar. Också kom det ett fint kort idag och gladde mig. Fin bakgrund och motiv, det kunde ju jag skickat till dig haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Ja du gör mig alltid glad Christel!! Tack!! Precis, det här kortet kunde du ju ha skickat 😃 Ha det så gott käraste Du❤️ Kram Anna

      Radera
  2. Fantastic card. Love that beautiful technique and color. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
  3. This is monochromatic beauty, Anna! Love the softness of the blue. There is something about balloons of any kind that "lift us up." Perfect for the cue word!

    Thank you so much for joining us again over at CASology! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet Melissa ❤️ Anna xo

      Radera
  4. Balloon die cut! Anna this is so beautiful!! I love the bAlloon. Thank you for sharing with us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Tracey you are so sweet and kind ❤️ Anna xo

      Radera
  5. The most beautiful shade of blue Anna! Love the way you think!
    Thanks for joining us at CASology... LOVE to see your amazing designs in the gallery!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet Hannelie ❤️ Anna xo

      Radera