måndag 10 oktober 2016

En julhäst för kaboks

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag hittar ni mig i bloggen hos kaboks där jag visar ett julkort med ett motiv av en superfin häst-die med snöflingadetaljer inuti. 

Hoppa genast över till kaboks så får du se och läsa mer vad och hur jag gjort.


Glöm heller inte att göra ett bidrag till den härliga utmaningen hos kaboks för oktober med tema "vinter".  Du hittar den HÄR!

Tack snälla för titten här idag vi ses strax hos kaboksbloggen!

Ha det gott där du är!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Alltså vilken härlig häst! Nu lurade du mig att vara med i vinter-utmaningen hos Kaboks, men det är ju hästen jag vill vinna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara Karin!! 😃 Ser framemot ditt bidrag!!! Du får unna dig en häst i tidig julklapp!!! Det är fri frakt !!! 😃 Hoppas vi ses till våren på Fristadsträffen!! Kram Anna

      Radera
  2. Åh, men den hästen, nu blir jag riktigt avundsjuk, jag som inte ens har någon sån där apparat! Jag antar att man inte vinner den haha! Men tillbaka till ditt kort, så fint gjort med stämplingarna som blir som ett papper också den där knappen, gillar kortet massor. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är ju jättefin den hästen!! Så glad för den 😃 Du får önska dig en stansmaskin i julklapp kanske...? Tack snälla för dina fina ord som värmer så gott!! Kram Anna ❤️

      Radera
  3. CUTE horse.....nice idea for a Christmas card, too :)

    SvaraRadera