fredag 16 september 2016

Featured Designer at CASology no3

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bloggar jag som Featured Designer för CASology igen :)
Det är mitt tredje design tillfälle den här veckan, sen återstår det sista nästa vecka.

Idag tänker jag visa lite av varje, både några nya kort, ett par layouter sedan tidigare och några äldre kort som jag gillar.
Några har ni som följer mig redan sett och då får det väl bli en repris men för dig som är ny gäst hos mig är det kanske kul att se :)


Först ut är en tolkning av förra veckans Cue Card "beach" hos CASology .
Jag har embossat ett vassliknande motiv med ett guldglittrigt embosspulver och sedan distressat över med tre olika Distress Ink's. 
Stämplade textstämpeln i svart det sista jag gjorde.


Här kanske glittret i guldfärgen det syns lite bättre...


Ett till kort på "beach" temat.
Här är det verkligen ett super CAS kort.


En lite närmare titt...


Ja det var dom två nya korten, nu kommer några gamla godingar från mina arkiv.
Gamla och gamla, men iallafall inte alldeles nygjorda och några av er har som sagt redan sett dom tidigare...
Ett litet smakprov på att jag inte alltid gör kort i strikt CAS stil, ibland flödar jag på lite mer också.


Ett kort jag gjorde till vår äldsta dotter Marthas 18 årsdag.
Inte helt CAS kanske men ändå ganska stilren design utan för mycket krusiduller. 


Här ännu ett kort som jag gillar.
 Ren och stilren design men ändå väldigt lekfullt och mycket färg.
Inte heller CAS men kul ändå tycker jag :)



En favorit layout, mycket tack vare fotot på två av våra döttrar.
Fotot är från nu i somras då vår äldsta dotter tog studenten och gick på studentbal.
Då skulle det naturligtvis tas en "selfie" och jag lyckade hinna fånga dom i det ögonblicket.
I övrigt en layout i för mig CAS stil vad gäller mig och skapande av layouter.


Här en layout om mig och mina kära ullstrumpor.
Jag är så frusen av mig så dom sitter på mest alltid, till och med vissa dagar mitt i sommaren faktiskt.
(har dom på nu i skrivande stund, haha!)
Även den här layouten har en ganska CAS design tycker jag.





Ja det var vad jag hade att bjuda på idag.
Hoppas du hittade något du gillade här och varmt välkommen tillbaka.

Nästa fredag är jag tillbaka med mitt sista Featured Designer tillfälle hos CASology.
Allt har ju ett slut även det är roliga tyvärr...

 Jag kommer säkert att göra andra inlägg innan dess här på bloggen så kika gärna in före nästa fredag om du har tid och lust :)

Tusen tack för idag kära du!
Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Your cards and layouts are so sleek and stylish. Loved your daughters birthday card and the layout with your favorite socks...I, too, have socks I love.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww Connie thanks so much ❤️ You make me so Happy 😃 Anna xo

      Radera
  2. Riktigt läckert hela inlägget, så roligt att fler får se allt fint du gör. Beachkorten som jag inte sett förut är jättefina på olika sätt, vackert och Coolt som din text. Tack för denna fina titten! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Goa gulliga Chtistel!! Min allra bästa coach ❤️ Tusen tusen tack för dina fina ord som värmer massor!!! KRAAAM Anna 😍

      Radera
  3. Happy to have found you from the CASology site. Lovely cards and layouts.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!!! Janet💕 Thanks so much. I am so Happy that you have found me 😃 Welcome and welcome back !! Anna xo

      Radera
  4. Love all your cards--you have so many pretty styles. Thanks so much for sharing and for being our Featured Designer at CASology.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet Joyce ❤️ Anna xo

      Radera
  5. Anna, you are so versatile and talented! You do every style well! I love your CAS cards each week, and your layered, colorful cards are beautiful! I am especially in awe of your scrapbook layouts...so graphic and CAS and fun! It has been such a pleasure getting to know more about you as our Featured Designer at CASology!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh Judy!!! ❤️ Thanks so so much!! You are so sweet and kind to me! Anna xo

      Radera