torsdag 21 april 2016

Ett kort

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag kommer det ett kort som jag ska ge en konfirmand i familjen lite senare i vår.

Jag gjorde det på Fristadsträffen som jag deltog i helgen som var.
Det var en av utmaningarna och det var en  jättefin kort-skiss av Katja "MezzaNotte" .
Tyvärr har jag inte någon bild på skissen men jag följde den väldigt troget så titta på mitt kort så ser ni skissen typ, haha!!


Jag har sprayat med en Heidi Swapp mist i färgen "seafoam" som jag fyndade i någons loppis låda...
Det kan ha varit Katja eller Jeanette... TACK!!


"Det bästa ligger framför"
Fritt översatt till svenska :)
Det passar väl bra till en ung människa med hela livet framför sig?!


Ja det var allt för idag!

I morgon är det FREDAG igen!!
Härligt :)

Tack för titten kära Du!!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Detta kortet gillar jag så mycket, jag var ju så imponerad över att du stämplade med cirkelstämpeln och sedan texten inuti. Möjligtvis kan jag komma ihåg det vid något tillfälle. Och din bakgrund är så fin, likaså maskinsömmen. Ha en bra fredag nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Tack fina du!! Du förgyller min dag varje gång ♡ Du får mig att tänka att jag kanske kan ändå :-) Ha en härlig dag du med! Kram

      Radera
  2. Supersnyggt kort! Jag gillar också Seafoam-nyansen! Underbar mist!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket snälla Ulrika ♡ Dina ord gör mig så glad :-) Ja den är så fin den färgen ♡ Ha en trevlig fredag och helg! KRAM

      Radera
  3. Så himla läckert med det svartvita, sytråden och stygnen... *åh* Hoppas hitta igen min mojo - den har rymt! Kanske glömde packa ner den på Fristads??? Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Du är så gullig! ♡ Du gör mig så glad. Ja hoppas du hittar din mojo snart, ser fram emot dina inspirerande alster!!! Ja du kanske glömde packa ner den eller så ligger den kvar i scrap väskan! Du var ju så snabb att packa upp så du kanske missade den längst ner i nåt hörn :-) Kram ♡

      Radera