måndag 1 juni 2015

Veckans Skiss #65 - flyga drake

Hej!

Den här veckan som var gick så fort att jag NÄSTAN inte hann med Veckans Skiss ju!!!
Det var ju mors dag igår så då blev det inte mycket scrappat trots att det ju var min dag :)
Det var två avslutningar för småttingarna på agendan istället.

MEN, här kommer den faktiskt min tolkning....


Inte många papper alls för ovanlighetens skull. Jag använde mig av plastficka och vatten färg istället för att få till rutan som är på skissen och förstärkte den med maskin sömmar .
Bannern är ett mönster papper från ett WRMK kit "Quoted", även text stickersen är därifrån.
Titel bokstäver från Thickers "amy tangerine".

Och skissen ser ut så här...

Veckans skiss:


Och så kommer det dom sedvanliga närbilderna...





Enamel dots från bland annat MME. Den gröna pappers klämman är från Dollar Store.

Det var vad jag hade att bjuda på idag.

Tack för att du tittade in hos mig idag!

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. En finstämd o ljuv tolkning! Snyggt! Funderade just om du skulle svika oss denna vecka... ;-) Tack för att du är med o tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa :-) Du är så snäll!! Tok!!! Inte sviker jag VS inte ♡ Ni är BÄST!!!! Kram

      Radera
  2. Vilken härlig känsla denna utstrålar, så fint med bakgrunden och maskinsömnaden, det gör du alltid så bra, härlig banner okså och ja, alltihop! Roligt att du hann med VS, det gillas! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla söta du!!! Ja det ska mycket till innan jag missar just VS! Det är dom att komma hem liksom hos er!! Kram

      Radera
  3. Jättefin tolkning! Själv har jag faktiskt inte hunnit :( Det har varit lite andra projekt så här i studenttider mm. Men den här veckan ska jag inte missa :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa gulliga Du!!! Nä men det förstår jag väl! Du har ju en hel utställning att ta tag i också! !! Tjoho!!! Spännande att se vad du hittar på till Marias skiss :-) kram:-)

      Radera