onsdag 2 januari 2019

CTK - January - Life Crafted Fresh Starts kit

Hi my lovely Friends!

I'm back sharing my very first page with the very new Life Crafted "Fresh Starts" Kit by Citrus Twist Kits. This kit is jam packed with CTK exclusives in fresh colors and gorgeous designs. Trina is the best! Can't wait to play with all the goodness.



This time i went for a 8.5x11 size on my layout. And this one was superfast ( to be me. lol) since I just used two of the 6x8 patterned papers from the kit and a BIG photo. I picked out a few the yellow, gray and black pieces and I love how it turned out on the finished page. 
 I really had blast to put these goodies together.





Needing a Life Crafted kit? Head over to the CTK website and sign up for one or for a subscription to get one for sure every month. And also, join us on the CTK Fan Page at Facebook for more lovely inspiration.

Until next time! Hugs Anna xo

3 kommentarer:

  1. Åh, denna är så snygg, älskar det gula och svarta och vilket fint papper, längtar efter att få se kitet. En sak funderar jag på när jag röjer i min scraphörna, hur sjutton hittar du bland alla de små stämplarna? Har du något system? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååhh!! Tack allra finaste du!! Ja kitet är jättefint!! Jag använder ju oftast dom stämplar som hör till den senaste månaden liksom. Sen när jag gjort nästan slut på kitet delatr jag upp dom små bitarna dom finns kvar och lägger alla CTK stämplar i en särskild öppen låda där jag ställer dom på kant liksom så jag kan bläddra. Kram 💛💛💛

      Radera
    2. Som jag gör, men det blir sådant bläddrande och tar sådan tid, det är jag som är otålig!

      Radera