fredag 15 april 2016

Sketch-y Friday at ScrapMuch? with Team A

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Äntligen FREDAG!!!
Och en ny alldeles särskilt härlig skiss av Laura hos ScrapMuch?



Jag tolkade den väldigt troget!!


Foton på våra småttingar vid en lekpark i Corona , USA, i närheten av våra kära vänner familjen Marestaing's hem.
Dom hade så roligt med allt nytt och spännande som fanns där :)
Jag har använt härligt färgglada papper och dekorationer från Amy Tangerine "Better Together"




Nu hoppas jag ni kan ta och unna er lite tid vid scrapborden i helgen och då kanske den här skissen kommer väl till pass.
Hoppa nu genast över till ScrapMuch? bloggen och njut av dom andra super duktiga DT-tjerjernas inspirations bidrag :)

Tack snälla du för titten här idag!!

Nu ska jag packa ihop det sista för att imorgon bitti åka mot Spånga och Fristadsträffen och förhoppningsvis pyssla massor hela helgen :)
Eller iallafall njuta av härliga människor, gott fika och klappa på fina scrap saker i butiken som finns på plats, LÄÄÄNGTAR!!

Ha det gott!!
Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thanks so much sweet Tracey!!!♡

      Radera
  2. Jättefin tolkning och nu ser jag hur du gjort med bandet, fin bakgrund och härliga färger. Nu kör vi igen Anna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Du!!! Jaaa!!! Ses SNART ♡

      Radera