torsdag 28 april 2016

Donut worry - Be happy

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer ännu ett kort!!
Den här gången till veckans utmaning hos CASology där ordet är "Sprinkle"

Jag letade fram min Doughnut stämpel med glasyr och strössel på.


Ett rosa "feel good" kort blev det idag här i bloggen :)
Massor med så kallat "white space" även om det i det här fallet kanske skulle heta "pink space".

Jag vet att stavningen inte är korrekt på kortet och det är liksom inte meningen utan det är en lite
tok rolig ihop blandning av engelskans "doughnut" och "do not" :)
Såg någon som skrivit så någonstans så jag har inte varit fullt så finurlig helt själv.


Det var vad jag hade att dela med er här idag.

Tack för titten!
Kram Anna :)



10 kommentarer:

  1. Vilket glatt och skojigt kort, dessutom så rent och vackert. Var ser du allt egentligen? Haha, det undrar jag, det är en lika stor bedrift som att hitta på det själv. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det blev lite tokroligt och rosa glassigt kort :) Ja du, var ser jag allt....Pinterest bland annat. Där finns det massor med kul grejer. Både bra ordspråk, skisser, härliga inspirations alster och färger. Så kan man spara på en egen typ anslagstavla så man kan bläddra och titta. Men det har du säkert redan :) Ha en bra dag!! Kram på dig min vän<3

      Radera
  2. Oh, this is delicious and wonderful. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
  3. Sweet donut Anna! Love that you left a large, white space, frame!

    SvaraRadera
  4. How deliciously adorable, Anna! Love that donut...and the fun sentiment! Thanks for joining CASology!

    SvaraRadera