lördag 6 februari 2016

Nya Tag

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bjuder jag på en layout om mig själv igen.
Den är till en utmaning hos Shimelle's blog där du ska göra en layout med en Selfie på dig själv.

Den här handlar om att jag vill och måste ta nya tag och börja röra på mig igen.
Inte något sådär super sportigt eller så men iallafall att komma ut på en promenad några dagar i veckan  :)
Det kan vara ett nog så stort företag att få ihop i min vardag med småbarn.
Scrappa kan jag ju göra inne när dom sover men jag kan ju inte gärna lämna dom ensamma även om dom sover och gå ut och gå..
Men det ska nog lösa sig tänker jag och ska iallafall göra en ärlig satsning.
Började på jätte bra direkt efter nyåret men sen har en förkylning kommit emellan så nu är det bara att komma igång igen :)
Jag får en härlig inspirations dos från min vän Christel när jag hälsar på i hennes blogg så det ska nog gå bra :)

Nåja, här kommer mitt bidrag..



Fotot är ju då självklart på mig när jag är ute på en av mina första promenaden sedan jag tog det här beslutet. 
Tänkte redan då att jag skulle göra en layout om det för att liksom sätta lite press på mig själv. 
Nu kom det ju ett perfekt tillfälle :)




Jag har använt papper ur mitt 6x6 pappersblock "Amelia" från Studio Calico. Ett plast kort med ett "A" , en Flair och Enamels som min snälla vän Emma delat med sig av. 
Tack snälla Emma för alla fina godsaker du skickade <3

Ha nu en alldeles härlig fortsättning på lördagen!!
Vi ska strax ladda för lördags mys med godis, chips och Melodifestivalen :)

Tack för titten snälla du!!
Kram Anna :)

5 kommentarer:

  1. Jag hejar på dig och vilken härlig layout du gjort med fina selfie. Bra att ha som påminnelse! Dom är så snygga dom där guldbokstäverna och vilken fin flair du fått och den och allt annat passar ju så fint. Ha en skön söndag imorgon, ta en promenad! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!! Det kan jag behöva :-) Hoppas jag lyckas med det här nu. Ha en härlig söndag du med!! KRAM

      Radera
  2. Colds. Ugh! They are the pits:) I'm baaaaack!!!! Love these colours... & that flair button. VERY nice:)) Feeling a bit tired. We had to leave at 4pm to get to the airport for our 6:30am flight this morning. UGGG! Almost as bad as getting a cold!!!

    SvaraRadera
  3. Ugh...I do believe I prefer our warm South African weather...I wouldn't survive the snow for even a week. A very pretty page.

    SvaraRadera