söndag 28 februari 2016

En färgglad Veckans Skiss #97

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

 På träffen igår lyckades jag faktiskt hinna med att göra en tolkning av Veckans Skiss också mitt ibland alla roliga och kluriga utmaningar som det bjöds på där :)

Jag har använt mig av härligt färgglada papper och dekorationer från Amy Tangerine "Better Together".


Fotot är på våra småttingar ute i vår lilla pulka backe här om dagen.
Ren och skär glädje!!
Och tävling varje gång :)
 "Jag Vann" säger dom båda två i kör , haha!! 

Cizas fina skiss som jag tolkat lite fritt men jag tror ni ser skissen i min layout faktiskt :)







Japp!!
Det var vad jag hade för idag.
Ha nu en härlig ny vecka i morgon :)

Tack för titten!!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Så läcker layout Anna, helt underbart fin med en fin samling av foton! Älskar färgerna i de papperna, dina stämplingar och färgplopparna. Tack för din inspirerande tolkning av skissen hos VS! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tack Tack ♡♡♡ Du är helt otrolig Christel! Du gör mig så glad! Ja jag såg ju att du också har dom här pappren :-) Vi väljer ju gärna lite lika ♡ Ha nu en skön måndag min vän! Kram

      Radera
  2. HÄrligt färgglad LO du fick till! Kul att se det färdiga resultatet av din tolkning av skissen som du har gjort till din egen. Tack för att du är en så trogen tolkare av VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Åsa, du är gullig du ♡ kram

      Radera
  3. So much goodness in the pages of your blog, Anna! Love the bold, bright, happy colors of this page, not to mention those scrumptious vertical lines! Love!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh!! Thanks so much sweet Jinny!!! Anna xo

      Radera