fredag 9 oktober 2015

My Creative Sketches - September Sketch

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag hann göra en tolkning den här månaden också till My Creative Sketches härliga skiss.
Resultatet blev kanske inte som min grund ide' men det blev ett resultat iallafall :)


Jag har använt spill bitar och lite diverse olika dekorationer som jag tyckte passade i färgerna :)

Kristines snygga men lite utmanande (för mig) skiss..
Jag ställde den på högkant :)


Mina när bilder :)




Fotot är från i sommar på våra två yngsta barn som festar loss på blåbär och glass i stugan hos farmor och farfar, GOTT!! 

Då var min layout klar och redovisad och än hinner du också gör en om du blev lite nyfiken.
Dom har jättefint pris som alltid lottas ut så alla har samma chans att vinna :)
Förra månaden hade jag faktiskt turen på min sida och vann så jag väntar på att brevbäraren ska komma med mitt "happy mail" nu :)

Ha en härlig helg nu!!

Vi ska fira vår äldste son som snart fyller 20 !! år...
Hur nu det gick till, tidsmässigt menar jag :) Han föddes ju nyss ;)

Tack för titten !!

Kram Anna :)


5 kommentarer:

  1. Ååhhhh, vilken helt underbar layout, som jag gillar den, vill kunna göra som du haha! Jag blir så glad av dessa ljusa färger och alla utspridda dekos som sticker ut. Så glatt och härligt precis som du Anna! Ha nu en härlig helg med familjen och födelsedagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh !!! Nu blev jag extra glad !! Kändes som jag rörde till allt men det fick gå liksom. Så Tack ♡ Och tack för fina ord till mig , du ör så gullig! !! Kram

      Radera
  2. Ah, hade glömt att skifta inloggning!

    SvaraRadera
  3. Love all your accounts and soft colors.
    Thank you for playing along with MCS:)

    SvaraRadera