söndag 12 juli 2015

CASology - REPEAT

Hej!!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Nu är det tredje gången gillt här hos CASology . Jag tog deras CUE card "REPEAT" väldigt bokstavligt och gjorde tre kort då jag ändå var på gång liksom :)


Stämplarna är ur samma set från Heidi Swapp.
Blev en lite mer maskulin framtoning med det apelsin gul/orangea och svarta,
Gillar det faktiskt.
Inga konstigheter alls här, bara stämplat i svart på det gula kortet som sedan monterades direkt på den svarta CS kortbasen, Klart!! :)



Nu har jag faktiskt inga fler kort till den här utmaningen, tre får räcka ;)

Jätte kul att du tittade in hos mig!!

Ha det så gott där du är!!

Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. LOOOVE a good pun. Very clever & with the yellow card as well! Classic!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks my dear friend!!! :-) Hugs Anna

      Radera
  2. Anna - love this CAS, clever beauty! Love how you have used the colour of your cardstock to reinforce the electrical theme. Refreshing to see the landscape layout of your light bulbs. Makes a super repeat pattern. As always, thanks so much for joining us at CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you do much Hazel :-) You made my Day :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  3. Snyggt snyggt och så brilliant! Kortet är ju till dig själv, ditt ljus skiner så starkt, över mig och alla här! Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK snälla Christel!!! ♡ Nu blir jag rörd och jätte GLAD! Kan bara säga detsamma! Kram

      Radera
  4. WOW!! Electric! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera