onsdag 20 juni 2018

Citrus Twist Kits - June - Summer twice two

Hi my dear friends!

I'm back here today to let you know that I'm up on the CTK blog today bringing you not one but two happy summer pages.
I've been playing around with my beautiful CTK June Cypress Kits again, pure joy for sure!

Please join me over there for more pics and details :)

Here's a little sneak of what's up, just for you <3



Thanks for stopping by!

Hugs Anna xo


Ps. Klick here to get you a subscription of your own of these gorgeous kits :)




2 kommentarer:

  1. Helt, helt underbara båda två och så bra att använda båda delarna av cutfilen. Bakgrunden på den första är bara så läcker och vilka roliga foton! Så roligt att kunna vara inne och kolla hos dig igen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är så glad att du hälsar på mig, förlåt att jag är så sen att svara men jag får inga notiser längre sen den nya gdpr-grejen så jag måstegå in i bloggen för att kolla och det glömmer jag ju🙈🙈🙈😘 Tack för alla fina go’a ord du ger mig. Betyder massor!!! KRAM

      Radera