söndag 19 februari 2017

CASology - Romance

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Nu är jag tjatig, andra inlägget samma dag!!
Hoppas ni står ut, haha!!

Det blir en post med ett kort till veckans utmaning hos CASology.
Ordet är Romance.

Jag testade en ide' jag funderat på ett tag och vet inte riktigt vad jag ska tycka men det får hänga med nu när jag ändå har gjort det :)


Jag har stämplat olika blommor med svart dyna i en ungefärlig cirkel och sedan stansat ut med en cirkeldie från kaBoks.
Kortpanelen stansade jag ut med en rektangulär die från Lawn Fawn.
Love texten är ytterligare en die men från Dear Lizzy.






Tusen tack för titten här idag igen!

Ha det gott där du är kära du!

Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Åh men vad du hittar på och alltid blir det så bra. Snyggt! Jag funderade länge på det där temat, det stod som vanligt still i mitt huvud. Tur jag inte tittade in till dig innan jag lade ut min haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Du gillar det lite iallafall!!! Jag blev inte helt sams med min skeva blomcirkel...
      Så det värmer lite extra med dina fina ord nu!!
      Och ditt kort är ju helt perfekt CAS och romantiskt!!! Kram❤

      Radera
  2. Oh so romantic, classic and CAS. So happy you could play in the CASology challenge this week.

    SvaraRadera
  3. This is wonderful. I love how you masked the center and your die cut sentiment. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
    Svar
    1. You are so sweet and kind Joyce!! Thanks so much!! ❤

      Radera
  4. Hmmm... I must remember to CASE this beautiful card!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!! You are the sweetest!! Thanks ❤

      Radera