fredag 19 augusti 2016

Skissutmaning hos Design in Papers

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Det pågår en skissutmaning hos Design in Papers där du ska tolka en härligt inspirerande skiss som Marie Holmström har skapat.
Den var lite klurig för mig att lösa men efter läcker inspiration från teamet och min vän Christel så fick jag fart på det hela.
Jag gick "all in" och öste på med en lång och rätt stor titel.
Tolkningen är rätt så trogen tycker jag även om cirklarna blev stjärnor på min layout...


Våran sötnöt Astrid som fått sin hett önskade "hoppstylta" som hon här övar på och faktiskt lyckades hoppa en aning. Stolt och glad naturligtvis!!
Titen är "Forever wish and dream", tycker den stämmer bra här och förresten alltid och för oss alla.
Sluta aldrig att önska och drömma om saker du vill uppnå eller göra.

Maries läckra skiss...

13139132_10153828334534039_7732268474622755309_n






Glada glassiga sommarfärger som passar bra till dom här fotona tycker jag.

Ha en trevlig helg nu kära vänner!

Tusen tack för titten!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Awesome! Love your stars & the colours & go Astrid!!!! This is a LOVELY sketch too:):)

    SvaraRadera
  2. Så himla fin denna är, underbara färger till de härlig fotona, gillar de dubbla stjärnorna jättemycket och tråden under. Helt fantastiskt bra, du får alltid till det allra bäst! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga Du 💚 Du värmer mitt hjärta!! Var lite knöligt att få ihop den så det gör mig extra glad att du gillar den. Tack så jättemycket snälla du!!! KRAAM

      Radera