måndag 20 juni 2016

Wishes för En Liten Butik

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bloggar jag för En Liten Butik med ett kort i somriga sköna färger.
Vi har ett "Distress Ruta" tema den här veckan och idag går start skottet.

Ta en snabbtitt här först och hoppa sedan genast över till En Liten Butik bloggen för mer information och inspiration.


En önskan från mig till dig om en glad sommar eller vad du helst önskar dig just idag :)

Tusen tack för titten och lämna gärna ett spår efter dig både här och hos En Liten Butik om du har tid och lust så blir jag extra glad!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Så fina blommor och så mycket teknik, jösses, jag hänger inte med. Mitt huvud har nog fått för mycket värme, just precis de färgerna som värme och sommar representerar. Åh, jag önskar dig också en härlig sommar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå !! Det är inte så svårt. Du stämplar först dina motiv med emboss dyna, strösslar på vitt emboss pulver och värmer m varmlufts pistolen. Sen distressar jag med en vanlig make up svamp eller sånt distress verktyg med valda kulörer. Plätt lätt!!! ❤️❤️❤️

      Radera