onsdag 12 augusti 2015

Lasting Memories #253 - Sky High

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort en layout till den första av Augustis utmaningar hos Lasting Memories.
Temat för månaden är "Sky High"

Här kommer min tolkning...


Fotot är på vår Astrid som klättrar upp högt i ett nät vid en lekplats här i Edsbyn. En modig tjej utan höjd rädsla :)
Jag har förutom det givna temat inspirerats av en härlig layout av en duktig tjej som heter Brenda Smith.






Alla papper och dekorationer utom den gula doilien är från "Paper Camellias June 2015 Main kit".
Doilien har jag stansat ut med en die ur ett vanligt gult skriv papper som jag fått av min vän Ulrica (fick flera härliga färger, mums) Tack!!
Har använt lite ColorBloom Spray och symaskins söm på min bakgrund också i vanlig ordning :)

Nu får jag fatta mig kort för mina ögon ser i kors av trötthet snart, är lite ovant att jobba igen tror jag ;)

Ha det så gott där du är kära du!!

Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig layout, jag älskar de softa färgerna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad glad jag blir Helen! ! Tack♡ kram Anna

      Radera
  2. This is so beautiful!!! Loving those pastels..... thankyou for joining us at Lasting memories

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Renee!!! :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  3. Härlig LO och ett härligt foto. Har själv tidigare scrapat med liknade foton på Nina. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du!! :-) Ja hon och Astrid får väl klättra upp där och sjunga som dom gjorde på kägelholmen :-) kram

      Radera
  4. Great picture and page for the challenge at Lasting memories. Love the soft colors.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much dear Suzanne :-) Hugs Anna :-)

      Radera
  5. Helt fantastiskt fin Anna, gillar färgerna, frukterna och inte minst texten till din dotter! Suveränt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så gullig Christel!! Tack ♡ Kram Anna :-)

      Radera