fredag 23 januari 2015

Nypremiär i ny blogg med en Stickers LO för ELB

Hej och Varmt Välkommen till min NYA blogg!

Hälsar alla nya gäster och "gamla" gäster välkommen hit, roligt att just Du tittar in hos mig. :)

Jag håller på att fasa över hit från min förra blogg pga att många av mina scrapvänner därute tycker att den här "blogg värden" är enklare att göra lite extra grejer jag vill kunna göra.
Sen återstår det att se om JAG klarar av att fixa det sen, haha :)

Nåja här kommer iallafall mitt bidrag till månadens utmaning hos En Liten Butik (ELB).
Du hittar den HÄR.

Så här blev mitt snabbscrapade Stickers alster:


Det här var en jätterolig utmaning och ett snabbt sätt att komma igång med en LO.
Jag lyckades få dit inte mindre än nio stickers förutom titel och en par-tre enameldots :)

Papper och stickers kommer från Echo Parks "Sweet day" 
Enameldots från WeR memory keepers.

Ja det var vad jag hade för nu....

Tack igen för att du gjorde dig besväret att klicka dig vidare hit från min förra blogg om du hälsade på där först. Tack även till dig som kikade in direkt här och nu :)
Det är så roligt att du hälsar på!

Skriv gärna en kommentar så blir jag jätte GLAD :)

Kram Anna :) 


9 kommentarer:

  1. Det här blev ju jättebra ju :) Och vilken fin LO. Kul utmaning som jag inte kan haka på för mitt förråd av stickers är för litet. Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack på många sätt Carina :) Men använd din xyron (eller vad den heter) och gör egna ! Fast då blir det kanske inte snabbscrap...? ;) Kram

      Radera
    2. Min X har slut på tejp :( Känner mig handikappad och saknar den. Måste beställa refill. Nä kanske inte så snabbt :)

      Radera
  2. Jaha. Då kör vi på en ny. Du är så frän!! :). Gullig liten Martha <3

    SvaraRadera
  3. Anna, den är helt underbar. Gillar de härliga somriga matta färgerna med det vita. Underbara klistermärken.
    Tack för att du är med och tävlar hos En liten butik. Vi håller nu på att rösta och sedan presenteras vinnaren.
    Kram Nick

    SvaraRadera